poniedziałek, 8 lutego 2016

Kombinacje ( kula styropianowa i inne )

Takie moje kombinacje.....Ostatnio przeglądałam filmiki na Inspirello i wpadł mi w oko lampion z chusteczek  . Chciałam go spróbować zrobić , ale doszłam do wniosku, że z papieru ryżowego jest ładniejszy , ale.... wymyśliłam coś innego :) 

Szczegóły co i jak  znajdziecie tutaj :

Od kuchni - obraz z różami .



A tak na marginesie dodatkowo "strzeliłam " sobie obrazek na kuli  ....



Moja wyobraźnia nie zna granic ....pytacie - jak to zrobiłam...to króciutko powiem...Podkład pod zdjęcie przygotowany jak do przecierki ( czarna farba, świeczka, biała farba , lakier - serwetka z motywem dziewczynek - dwie różne w tym wypadku )

 ...i już gotowe ... 






2 komentarze:

  1. Och tak, ja też nałogowo oglądam filmiki Inspirello! Dlatego zaczęłam też trochę bawić się w decuopage :)
    Zapraszam do pooglądania mojego bloga: http://wkolorzeindygo.blogspot.com
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sztuka zawsze w duszy gra. Ja także ukończyłam Wyższą Szkołę Muzyczną :) Moje paluszki cały czas są w pracy - ale tym razem zakochałam się w innej sztuce - choć ciągnie mnie do klawiszy :) Pozdrawiam i życzę powodzenia. Kasia :)

      Usuń