sobota, 25 czerwca 2016

KIERMASZ ŁÓDZKI CZERWIEC 2016

TO NASZA PEŁNA PASJI PIERWSZA PIĄTKA sŁODZIAKÓW 




Witajcie kochani :)
Jak wiecie , lub nie wiecie ...w najbliższą niedzielę, czyli 26 czerwca w godz 13-18 na Księżym Młynie w Łodzi odbędzie się kolejna edycja kiermaszu. To jest fantastyczny pomysł, aby wszystkich łodzian chociaż raz w miesiącu ściągnąć w miejsce , gdzie znajdzie się mnóstwo atrakcji zupełnie nie związanych z tym, co można znaleźć w Galeriach tak często obleganych podczas niedzielnych rodzinnych wypadów. Sama nie skorzystałam z pierwszej edycji w maju i szczerze tego żałuję , wobec powyższego planuję to naprawić i stawić się tam 26 czerwca.
Ze zwariowaną grupą dziewczyn, które kochają rękodzieło pokażemy Wam co można stworzyć poprzez odkrywanie w sobie pasji do sztuki i piękna. Każda z nas jest jedyna w swoim rodzaju i każda z nas ma to coś .  Nie znajdziecie tutaj  prac , które masówkami pojawiają się na rynku , ale jeśli cenicie sobie posiadanie rzeczy nietuzinkowych to serdecznie zapraszamy  . Na pewno nas znajdziecie, bo przy naszym wspólnym stole będzie się działo - " Będzie głośno, będzie radośnie ..." :) . 
Ja ze swojej strony zapraszam tym serdeczniej, że przygotowałam niespodziankę dla tych , którzy będą chcieli spróbować swoich sił i przy okazji dobrze się pobawić ......


Ponieważ moją internetową nauczycielką była Pani Kasia z Inspirello, więc i Was zachęcam do tego , aby sobie obejrzeć jak i czym samodzielnie przykleić wybrany wzór serwetki - decoupage . Możecie to zrobić  na otrzymanych ode mnie pierścieniach . Bawcie się dobrze - i na kiermaszu i potem w domu podczas wykonywania swoich "dzieł" . Będzie mi miło kiedy prześlecie do mnie swoje własnoręcznie wykonane pierścienie na fanpage , a ja umieszczę je na blogu :) 
A to kilka pierścieni z mojej  skromnej kolekcji :) 





więcej na stronie pierścienie 2015 oraz pierścienie 2016

DO ZOBACZENIA NA KIERMASZU :)

WYKONANIE - mój synek BARTUŚ :)





Chociaż przegnał nas deszcz to te dwie godziny były nowym doświadczeniem . Pierwsze koty za płoty i do zobaczenia w lipcu :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz