piątek, 23 września 2016

Folia aluminiowa na szkle


Bardzo lubię świeczki w szkle z Ikei . Kiedy się wypali nie wyrzucam szkła, lecz staram się je wykorzystać. Tym razem pokombinowałam z folią aluminiową. Wiem, że do złoceń potrzebny jest odpowiedni klej i lakier, ale ja musiałam wtrącić swoje trzy grosze i spróbować po swojemu. Pociagnęłam klejem do docu szkło i nakleiłam zwykłą folię aluminiowa. Polakierowałam lakierem dla wzmocnienia i przyklejenia ewentualnych odstających elementów. Jak wyschło pociapałam różnymi pastami woskowymi - wax paste - białe złoto, zieleń i granat oraz pastą antyczną - złoto antyczne. Chciałam , żeby to był lampion na świeczkę , ale niestety światła nie przepuszcza, więc postawiłam u syna w pokoju u służy mu jako pojemnik na długopisy - a co ...oryginalny i jedyny w swoim rodzaju :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz