sobota, 24 września 2016

Pudełko z tektury

W sztuce decoupage można wykorzystywać wszystko co się ma pod ręką . Jakiś czas temu kupiłam dwa pudełka z tektury ( jedno wykorzystałam do wykonania kompletu dla romantyczki wraz  z butelką ) . Dziś skończyłam drugie. Mnie się podoba , i mam nadzieję, że w końcu spodobają się moje prace innym, co znajdzie odzwierciedlenie w moim portfelu  - 1 października wybieram się na Eko Targi Rękodzieła w Łodzi. 
Pudełeczko najpierw pomalowałam białą emalią akrylową dekoralu ( najbardziej ją lubię - ładnie kryje i pozostawia przyjemną powłokę ) . Od Beaty Rudeckiej kupiłam kilka papierów ryżowych - ten poniżej również :) Przykleiłam go na lakier Altax na górną część pudełka. Boczki pociągnęłam oliwkową kredówką z Hag Art , Jak wszystko ładnie wykończyłam ( kilka razy szlifowanie papierem ściernym 180 plus lakier ) to przykleiłam koronkę. Dół pudełka postanowiłam zrobić inaczej niż zawsze - na emalię białą położyłam wax pastę green oraz białe złoto  . Efekt jest rewelacyjny, ale oczywiście , jak zwykle nie potrafię zrobić oddających urok tej pasty ....ile umiałam tyle zobaczycie :) Środek pudełka to czysta tektura . 




Buziaczki :)

4 komentarze:

  1. Jest śliczne :) jak zresztą wszystkie cuda które wychodzą spod Twoich rączek :) Oj a o prócz tego, że czytam i oglądam te cuda to jeszcze słucham moich ulubionych hitów SDM :) aha pozwoliłam sobie dodać Twój blog u mnie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podoba. Nie myślałam, że na tekturowym pudełku można wyczarować coś tak pięknego.
    Może kiedyś też spróbuję.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń