wtorek, 27 września 2016

Serce i miłość


Jak już wiecie wybieram się w sobotę na targi , więc trzeba drobiazgami się zajmować . Serce pomalowałam na biało farbą akrylową i po raz pierwszy - ha ha ha , znów po raz pierwszy - połączyłam dwa motywy na jednej płaszczyźnie tworząc jedną całość. Żeby tak się stało musiałam podcieniować - dla niewtajemniczonych ....farbkami domalowujemy tło, aby nie było widać krawędzi dwóch serwetek i pustych miejsc . Na szarfie napis z papieru ryżowego . Całość lakierowałam lakierem Altax i szlifowałam papierem ściernym 180 razy...naście , aby usyskać taflę, niczym lustro .  Mam nadzieję, że się komuś spodoba i zasili mój portfel :) 
No i oczywiście przepraszam za jakość zdjęć, ale najlepsze co w domu mam to tablet , a nie zawsze potrafi zrobić fotę tak, jak ja bym sobie tego życzyła .....:) 
Tak sobie tworzę dla siebie, ale nie ukrywam, kiedy z tego będą mieli radość również inni. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz