niedziela, 9 października 2016

Prezent


Moja córcia niebawem ma ślub. Teraz jest taka moda, że młodzi albo sami przygotowują pierwszy taniec, albo korzystają z pomocy specjalistów. Taką specjalistką jest trenerka personalna Olga z Art Body - studio treningu personalnego w Łodzi. Fajna dziewczyna, która ma dużo serca i służy pomocą - czasem też bezinteresownie , bo ma z tego ogromną frajdę :) W związku z tym Daria poprosiła mnie, abym zrobiła dla niej prezent.  Wysłała mi zdjęcie, powiedziała jakie klimaty Olga lubi . Zdjęcie obrobiłam w programie , dałam do wydruku i gotowe.  
Ostatnio też dużo osób mnie pytało jak robię efekt baranka.

           Poniżej krótka prosta instrukcja : 
1. Nakładam na przedmiot  szpachlę do drewna Vidaron 


2. Szczeciniastym pędzlem "szarpię" masę tworząc wzór  


Maluję farbą akrylową i gotowe :)




pozostałe chusteczniki z tego roku można sobie pooglądać tutaj




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz