poniedziałek, 16 stycznia 2017

Chustecznik shabby chic z odlewem gipsowym i narożnikami


Koleżanka mówi do mnie tak - naćkaj dodatków ile się da byle w kolorach bieli, a chustecznik przetrzyj , tak jak zawsze to robisz  , wiesz  czarno - biało . 

Ojoj, takiej monotonii dawno nie robiłam. Lubię przecierki , lubię koronki, lubię wszystko co tu jest, ale nie w takim masowym zestawieniu. jednak cóż - z gustami się nie dyskutuje. 

Przecierka to prosta sprawa - czarna farba - czekamy jak wyschnie , przecieramy zwykłą  świeczką i nakładamy białą farbę . Po wyschnięciu bierzemy papier ścierny - np o gramaturze 80 , przecieramy  i gotowe :) 



 Odlew gipsowy zrobiłam TAK



Koronkę przykleiłam na klej magik , a narożniki pomalowałam białą akrylówką i polakierowałam - przyklejałam też na magika . 



To naprawdę nie jest skomplikowane , i taki chustecznik zrobi nawet laik :) Powodzenia .....





1 komentarz: