sobota, 14 stycznia 2017

Miłość w stylu shabby chic


Takie oto pudełeczko  na magnes o wymiarach 10/9 cm , wysokość 8 cm  można zakupić w Empiku. Lubię z nim pracować, ponieważ ma kształt kuferka.  Jedynym minusem jest to, że jest wykonane z delikatnych drewniano - sklejkowych materiałów, więc trzeba uważać. Jak już ma kilka warstw lakieru jest trwałe i dobrze się prezentuje. 
Strukturę na bokach pudełka stworzyłam przy pomocy szpachli do drewna . Na początku chciałam użyć do tego jakiegoś szablonu , ale kiedy zaczęłam się bawić plastikowym patyczkiem do lodów, to już tak zostało . Po wyschnięciu pomalowałam waniliową emalią akrylowa Śnieżka , a na koniec przed lakierowaniem  pociągnęłam szarą kredówką, aby podkreślić wzór . 
Góra to zwykły motyw serwetkowy przyklejony na klej Supervinyl . Trzeba pamiętać, aby ładnie wykończyć pracę poprzez kilkakrotne lakierowanie i szlifowanie powierzchni płaskich . 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz