niedziela, 26 marca 2017

Świecznik ornamentowy


Już jakiś czas się zabierałam do zrobienia tego świecznika . Dawno temu kilka takich - z dwóch zbitych  płyt mdf - zrobił mój kolega . Wykorzystałam tutaj farby kredowe, akrylowe oraz motyw ornamentowy z serwetki.
Na boki przykleiłam klejem magik odlewy wykonane przy pomocy foremek silikonowych masą z Kika . Pomalowałam szarą farbą Hag Art . Po wyschnięciu przetarłam całość białą pastą antyczną Pentart. Góra - podkład pod serwetkę to biała farba akrylowa - a potem wszystko szło tak jak zawsze podczas przyklejania serwetki . Tym razem jednak zastosowałam 2 warstwy lakieru, szlif, lakier i na koniec całą pracę zawoskowałam woskiem . Górę wypolerowałam , a boki lekko przetarłam, żeby pozostawić matową strukturę . 

A teraz możecie nacieszyć swoje oczy fotkami - uwielbiam je w dużych ilościach ☺











2 komentarze: