poniedziałek, 6 marca 2017

Wysoka świeca lawendowa


Moja córka znana jest z MEEEEEGA pomysłów . Kolejne z nich to bardzo wysoka świeca 26 cm.
Świeca miała kolor ecru, więc postanowiłam zastosować serwetkę, która właśnie miała takie tło, ale.....niestety takowej nie miałam. Myślę sobie trudno, będę musiała coś innego pokombinować. W międzyczasie poszliśmy do teściowej na obiad , patrzę , i oczom nie wierzę - w serwetniku ładnie się do mnie uśmiechają lawendowe serwetki na kremowym tle.  Nie chciałam przesadzać z dodatkami, bo motyw jest dość bogaty i ... co za dużo to i......😁
Praca przy świecy wymaga dokładnego planowania, ponieważ nie można używać zbyt dużo substancji akrylowych , gdyż podczas spalania - w natężeniu są toksyczne .
Toteż...serwetka przyklejona na klej do tektury , raz pokryta lakierem dla zabezpieczenia i zawoskowana woskiem Stamperii. Góra pomalowana farbami kredowymi,  "pstryczki" suchym pędzlem też. Mały sznureczek dla ozdoby - i gotowa :) 

Jak zwykle full zdjęć - cała ja 












1 komentarz: