wtorek, 20 czerwca 2017

Serce - dwa w jednym


Tak się czasem składa, że nie wiadomo co komu się spodoba, więc tym razem postanowiłam wykorzystać dwie powierzchnie - dwie strony serducha. Podstawą jednej i drugiej strony jest moja ukochana przecierka stworzona z kilku kolorów farb kredowych . Tutaj wykorzystałam kamienną grotę, vintage oraz bawełnę - wszystkie trzy Hag Art. Motyw kwiatowy to drugie życie serwetki green gate , która zdobiła ten świecznik. Zależało mi na tym, aby to był bardzo delikatny jak mgiełka motyw i pomyślałam, że druga warstwa serwetki się sprawdzi - moje założenie zostało zrealizowane .
To jest jedna strona serducha .....







Druga strona natomiast to napis bardzo zamazany - również zamierzony efekt . 
Farba kredowa grafit oraz pasta perłowa Starwax 

















No i nie byłabym sobą , gdybym nie popstrykała suchym pędzlem rantów i boczków , ale to już zapewne zauważyliście. 
Perełki to dekory zakupione na wishu .
I prezent na ślub  - jako dodatek - gotowy 😁 

2 komentarze: