poniedziałek, 4 września 2017

Decoupage mix media


Rozkręcam się chyba na maxa, tak mnie wciągnęły te mix media, że nie mogę spokojnie usiedzieć , tylko ciągle coś kombinuję. Ci, którzy mnie znają, wiedzą , że uwielbiam pisać o tym co robię - sprawia mi to podobną radość jak decou.... 

Tym razem jest to tekturka A5 . Na przyklejony i polakierowany  motyw czarnego ornamentu z serwetki położyłam pastę pękającą ( jasna )  oraz pastę efekt kamienia ( to ta ciemna )  


Poprzecierałam je różnymi pastami antycznymi ( srebro, niebieska, złoto, turkus ).Podobnie zresztą zrobiłam z dekorami wyciśniętymi z foremek . 




Na drewnianym owalu przykleiłam motyw z papieru ryżowego .Ten ptaszorek już dawno do mnie śpiewał - weź mnie, a ja ciągle byłam obojętna na jego trele, aż przyszedł jego czas i zaistniał umilając mi czas pracy . Kilkukrotnie go  przemalowałam lakierem ultramat Bartek i umocowałam na środku tekturki klejem magik - trzyma idealnie.



Jak widać na poniższym zdjęciu pastę pękającą można położyć grubo lub cieniutko   - wówczas powstają zupełnie inne struktury powierzchni 



I tym oto sposobem kolejne doświadczenie w mix mediach za mną  .... tym razem krótko i na temat. 
zdjęcie z preparatami wrzucę póżniej :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz