piątek, 15 września 2017

Mini szkatułka Vintage



Tak się jakoś Vintagowo zrobiło i powstała mini szkatułka na biżu, albo jakieś cenne skarby. Ma zaledwie 9 cm/ 5,5 cm, a zawiera sporo elementów , które przy takich miniaturkach tworzą romantyczne cudeńko ❤❤❤
Nie ukrywam, że zainspirowało mnie do zrobienia jej wyzwanie Vintage Love , ale też chęć wykorzystania nowego preparatu Cadence  - puder antyczny . Te nowe preparaty tak mnie zadziwiają, że szkoda mi czasu na spanie, bo najchętniej cały czas coś bym robiła ... nie mówiąc o pomysłach, które ciągle rodzą się w mojej głowie. 
Jeśli chodzi o tę pracę to wykorzystałam zielonkawy papier ryżowy Stamperi oraz wydruk na papierze soft . Całość przemalowałam lakierem , a potem użyłam pudru. Ciekawa byłam czy można go potem lakierować  i jak najbardziej tak - nic się nie działo  ( jak zwykle mój ulubiony Bartek - dół ultramat , góra półmat ) . 





Serwetkę metalową również potraktowałam owym nowym preparatem - dziwnie wyglądała po wyschnięciu, ale jak palcem lekko przetarłam to metaliczne elementy wyszły spod pudrowego,  matowego elementu - dla mnie super efekt . 
Pośrodku przykleiłam mały zielonkawy kamień - vintage klejnot 😃😃😃😃😃




Jak widać koronka również została pociapana pudrem - jak wszystko to wszystko 😆😆😆

Na boczkach przystemplowałam wyznanie - miłość to uczucie o mocnej sile łączące ludzi , którzy okazując sobie takie emocje są na najlepszej drodze życiowej .... to tak mniej więcej to 💕💕💕💕



Pięknie mówię dobrej nocki i do zobaczenia niebawem 👋👋



Preparat Cadence, który użyłam możecie kupić tutaj 



8 komentarzy:

  1. Genialna :) taki cukiereczek :) wszystkie kolorki i dodatki - świetnie dobrane! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypracowana, dopieszczona praca... Efekt wow jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful! Thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful! Thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przecudnej urody, zachwyciła mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki .... takie mini mini mają niesamowity urok i wdzięk :) Szczerze mówiąc lubię się nad nimi pochylać :)

      Usuń
  6. oooh even nicer than the last one! Thank you for joining our 13@rts challenge this month xx

    OdpowiedzUsuń