sobota, 7 października 2017

Hymn miłości na marmurowym sercu


Jakiś czas temu zrobiłam serce dla przyjaciół z tym pięknym  hymnem miłości  i bardzo się cieszę, że znowu pojawiła się okazja - lecz tym razem efekt uzyskałam dzięki wykorzystaniu produktów Cadens. Farby z efektem marmuru są tak piękne, że brak mi słów . Można tworzyć takie powierzchnie , że każa praca - w zalezności od bazy kolorystycznej będzie miała swój niepowtarzalny klimat. 
Tutaj podstawą była czarna farba akrylowa ... i tutaj ogromnym zaskoczeniem było odkrycie , którego dokonałam dzieki temu, że mi zabrakło białej akrylówki . Wzięłam nienaruszoną farbę perłową, która dawno temu zakupiłam w Lidlu w takim zestawie - to jest ta pośrodku .


Dla mnie efekt mega - powstała baza czarno - perłowo - złota , ale takie stare złoto. Na to położyłam dwa kolorki efekt marmuru Cadence ( róż , oraz biel ) i wyszło takie cudo .... Może nie wszyscy będą zwolennikami takiej powierzchni , ale ja jestem zachwycona . 





Dalej poszło jak z płatka - ułożyłam tekst ( piękny hymn miłości zaczerpnięty z 1 listu do Koryntian 13 : 4-8 ) w programie komputerowym, tak by mi pasował na serducho . Zrobiłam transfer na lakier - tym razem półmat Bartka ...i super wyszło, a się obawiałam, bo zawsze robię na altax .





 Różyczki to papier ryżowy i znowu sporo lakieru. Motyw rózy na szarfie u góry to odcisk z masy z Kika . 




No i cóż... poniżej jak zwykle galeria zdjęć, których nigdy dla mnie j=nie jest za dużo :) 









4 komentarze:

  1. Fajnie wyszło :) Chyba dużo razy lakierowane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze daję sporo lakieru, bo na tym polega prawdziwy decoupage...płaszczyzna ma sprawiać wrażenie wtopionego motywu i całkiem gładka :)

      Usuń
  2. Tutaj zawsze znajdę jakąś ciekawostkę...
    Dziś też się nie zawiodłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń