niedziela, 15 października 2017

Koty Rosiny Wachmeister w decoupage


Dzisiaj witam Was kociakowo . To chustecznik wykonany z płyty MDF, a zakupiony oczywiście w moim ulubionym łódzkim sklepie do decou MDK . 


Ponieważ pojawiły się w tym samym sklepie  nowe wzory z kotami - reprodukcje obrazów Rosiny Wachtmeister więc od razu dałam cynka mojej koleżance, która jest zwariowana na punkcie kotów. Oczywiście , tak jak się spodziewałam padło hasło _ NO JASNE< CHCĘ 😃😃😃😃
Ta praca to typowy decoupage - podkład biała farba akrylowa, potem klej , serwetka , tooooona lakieru połysk Bartek .... i już .... wydaje się takie proste, ale nie do końca tak było. 
Jak przykleić serwetkę to już dobrze wiecie , a jak nie wiecie, to zapraszam do tutorialu - tam wszystko jest opisane co i jak . 
Zależało mi , żeby ładnie okleić ten chustecznik, a koty trzeba było przyciąć i zgrać boczki tak, żeby tworzyły w miarę jedną całość.... 



Górna część to połączenie dwóch  niebieskich odcieni farb kredowych Daily Art 


Chustecznik ma u dołu klapkę, aby umieścić w środku serwetki , ale musiałam troszkę domalować doł , żeby się za mocno nie odznaczał 



I tak to kociakowo , niedzielnie Was pozdrawiam :) 



6 komentarzy:

  1. Jako miłośniczka kotów... chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te pudełka! Ja już szukam inspiracji pod kątem prezentów świątecznych. Muszę przyznać, ze w tym roku jestem kompletnie spłukana i chciałam wszystkie prezenty i ozdoby zrobić sama! Wtedy powinnam wszystko finansowo ogarnąć, ewentualnie może mnie wspomóc jakaś mała pozyczka online zwłaszcza, ze przed świętami będą dobre oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka. Muszę takie zrobić lub poszukać do mojego miszkania wrocław Myślę, że podkreśli to charakter wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo, ale to dla koleżanki był robiony 😉😆

      Usuń