środa, 15 listopada 2017

Dziewczynka nad wodą


Sezon na " dziewczynki " trwa 😄. 
Tym razem - ku mojej uciesze - nie miało być ruszofo 😁😁😁😁
Oj , oj, od razu wiedziałam jak to zrobię, ale nie wiedziałam jak mi wyjdzie . Miałam w planie stworzyć efekt wody wykorzystując niebieską  farbę o efekcie marmuru Cadence . Już nie raz pracowałam z tą farbą, i ciekawe jest to, że w zależności od podłoża i nałożenia farby efekty są zupełnie inne. 
Tym razem fundamentem pod marmurek była niebieska farba kredowa . Efekt marmuru położyłam raz do prawie całkowitego wyschnięcia po czym przetarłam palcem tak, aby nie było widać białych kropek ( po prostu jest roztarłam ) - w ten sposób stworzyłam podłoże o nierównomiernej kolorystyce. Za drugim razem , kiedy położyłam tę farbę , już jej nie rozcierałam  . Dla mnie efekt bardzo ciekawy - udało się stworzyć wrażenie wody - przynajmniej ja mam takie wrażenie .




Góra i wieko pomalowałam białą farbą hybrydową . Bardzo dobrze kryje i wystarczy raz, aby przykleić serwetkę . Boczki pociągnęłam piękną farbą hi-lite, która tworzy delikatną  perłową poświatę. 




Ozdoba w kształcie kokardki , to metalowy dekor przetarty białą pastą antyczną i przyklejony na klej magik 



Górę pudełeczka  z serwetką polakierowałam wieloma warstwami lakieru połysk Bartek .



A tak się prezentuje w całości - jeszcze raz . 
Pozdrawiam i do następnego razu ...





Inne propozycje na pudełka z dziewczynkami znajdziecie na stronie Szkatułki ..... - zapraszam 





5 komentarzy: