środa, 1 listopada 2017

Lampion z efektem lustra


No i nareszcie się urodził po wielu trudach i znojach .....
Dokładnie wiedziałam jak chcę , aby wyglądał, ale podczas tworzenia pomysły mi się zmieniły i ostatecznie jest jak jest ....
Znacie pewnie ten lampion - w Ikei ich zatrzęsienie . Na początku mojej drogi rękodzielniczej nakleiłam sobie metodą decoupage różyczki, aby go troszkę ożywić 


Teraz postanowiłam go zmienić , bo też pojawiło się na rynku mnóstwo nowych preparatów dzięki którym można bawić się niczym dziecko i odkrywać coraz to nowsze obszary wiedzy . 
Na pierwszy ogień poszły szybki. Najpierw je delikatnie powyciągałam, umyłam i z jednej strony położyłam pastę transparentną Cadence - podczas wykonania tego lampionu użyłam tylko produktów tego producenta , a kupuję je w super sklepie internetowym dla Kreatywnych ( https://sklep-ewa.pl/ ) 


po wyschnięciu tak to wygląda 


Następnie przewróciłam strony i nierównomiernie popsikałam sprayem do tworzenie efektu lustra 



i znowu .... po wyschnięciu wygląda to tak 


Wyraźnie widać różnicę - przed położeniem efektu lustra  drzewo za oknem można było bez problemu dostrzec , teraz ...trochę ciężko - za to mój telefon zdecydowanie tak   😃😃😃
Powierzchnię lampionu w całości pokryłam pastą - efekt betonu . Z masy do wycisków z Kika zrobiłam przy pomocy foremek kilka elementów i pomalowałam farbą kredową - biel antyczna  ( też Cadence ) . Ponieważ ta pasta ma taki szary betonowy kolor , to lekko pociągnęłam nią też wyschniętą powierzchnię lampionu . Pokombinowałam jeszcze pudrem antycznym  711 grey  oraz woskiem postarzającym 906 copper . 
Teraz mogę tylko zaprosić do galerii zdjęć - miłego oglądania 








Dla podkreślenia efektu lustra w/z lampionu postawiłam blejtram 



 A teraz gwóźdź programu - zdjęcia pod osłoną nocy ... wybaczcie , że niektóre podobne, ale moim zdaniem są takie piękne ... - nie umiałam wybrać 











 I na koniec zdjęcia z odbiciem blejtramu ze świeczką , ale przy zapalonym świetle  










12 komentarzy:

  1. Lubię tu zaglądać:)) Świetne prace zawsze cieszą oko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj.... miód na moje hobbystyczne serce , dziękuję 😗

      Usuń
  2. I jest super! Bardzo fajnie wygląda po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że to, co tu nawyrabiałaś, jest niezwykle klimatyczne. Patrzyłam z zachwytem na każde zdjęcie. Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aga , z Twoich ust takie słowa to wielka radość dla moich oczu - czy uszu , sama nie wiem.....achhhhhh :) Bardzo Ci dziękuje <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuję Małgosiu :) Patrzaj na to jak zrobiłam, pokazałam co i jak i też szalej :)

      Usuń
  5. Fantastyczna przeróbka!!! Cudeńko wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń