poniedziałek, 27 listopada 2017

Talerz ze sklejki w stylu vintage



Kolejna odsłona talerza ze sklejki .... 
Poprzedni  wykonałam  w stylu romantycznym , a tym razem to chyba coś w kierunku vintge .
Kiedyś ( zanim odkryłam fenomen farb kredowych ) tzw. przecierki - które charakteryzują styl shabby chic  - robiłam tylko tak : czarna farba akrylowa - świeczka - biała farba akrylowa. I właśnie tym razem postanowiłam wrócić do podstaw mojej zabawy 😁😁😁😁 Po wyschnięciu białej farby poszedł w ruch papier ścierny , następnie przykleiłam serwetkę w paski , którą również  przetarłam papierem . Na to lakier Bartka ultramat i .... piękny motyw obrazu Marii Art wydrukowany na cieniutkim papierze do ksero . Wielokrotnie wszystko polakierowałam, aby wtopić motyw jak i serwetkę  w całość pracy , a następnie ją postarzyłam pastami antycznymi Pentartu - srebro i złoto antyczne. 




Jeden z rogów motywu dziewczynki specjalnie lekko naderwałam, aby stworzyć wrażenie zniszczonej ... nie wiem, czy udało się, ale próbowałam 



A tak wygląda w całej okazałości 







3 komentarze:

  1. Podoba mi się bo lubię takie poprzecierane rzeczy ... talerz wyszedł super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń