czwartek, 21 grudnia 2017

Lampion z kieliszka


Zwykły kieliszek, który miał iść na śmieci za pomocą dwóch preparatów stał się lampionem , których u mnie w te zimowe dni nigdy nie jest dość .
Do wykonania efektu lustra wykorzystałam mirror efect Cadence . Kieliszek psikamy od środka , dzięki temu na zewnątrz tworzy się efekt lustra. Ponieważ zależało mi na tym, aby wkleić papier ryżowy na zewnątrz , to od środka zanim popsikałam sprayem , zrobiłam okienko za pomocą zwykłej karki papieru delikatnie przyklejonej na klej, który zaraz po wyschnięciu sprayu odkleiłam i umyłam okienko. 
Z zewnątrz  papier ryżowy przykleiłam na klej do decoupage i kilkukrotnie polakierowałam . Odciski są zrobione  z lekkiej masy przy pomocy foremek silikonowych  popsikane tym samym sprayem , a potem delikatnie pociągnięte pudrem antycznym Cadence w kolorze różu. 
Mam nadzieję, że pojawią się osoby, którym się spodoba :) 







 



6 komentarzy:

  1. Super!!!Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, tak pięknie pracujesz z tymi preparatami, że mnie zaraziłaś - w styczniu robię zakupy... Lampionik śliczny, w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że są fantastyczne i bardzo Ci dziękuję za takie miłe słowa. Lubię te preparaty wykorzystywać właśnie w innym wydaniu niż większość, bo raczej wolę prace weselsze , delikatne i różnorodne :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię odwiedzać Twój blog,lampionik super,właśnie niedawno zakupiłam preparat z efektem lustra z Cadence i będę go próbować ,także porady bardzo się przydadzą,dziękuję Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , zawsze jestem do twojej dyspozycji, jak tylko będziesz miała jakieś pytania to nie krępuj się... jeśli będę umiała odpowiedzieć zawsze z przyjemnością to uczynię :)

      Usuń