wtorek, 5 grudnia 2017

Organizer na długopisy


Ponieważ mam ciągły problem ze znalezieniem długopisu, cienkopisu czy ołówka , więc postanowiłam zrobić sobie organizer. Bardzo prosty , ale jak zwykle u mnie - albo shabby, albo vintage, albo romantico ..... 
Tym razem romantico . Organizer zakupiłam w Empiku, ale wcale nie jestem zadowolona z jakości tego drewienka . Nie będę się rozpisywała o jego wadach, ale nie było łatwo wszystko zakryć, więc proszę o wyrozumiałość w ocenie pracy . Pomalowałam go kremową farbą akrylową , na boczki i tył położyłam przy pomocy szablonu  pastę strukturalną. Zależało mi na delikatności wzoru , więc pomalowałam go ponownie tą farbą, żeby tak bardzo nie rzucał się w oczy.


Natomiast przód wykonałam przy pomocy motywu z serwetki ( przyklejam go klejem vinylowym do decoupage ) . Wielokrotne lakierowanie ultramatem Bartka  i szlifowanie gradacją 240 i efekt zadowalający. jedynym mankamentem jest nierówna powierzchnia drewienka, no ale cóż, na to już wpływu nie miałam....





Środek wyłożyłam różowym filcem 



I gotowe :) 




5 komentarzy:

  1. Śliczny! Naprawdę ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Starałam się uratować to kiepskie drewno :)

      Usuń
  2. Taki organizer na pewno się przyda, dzięki niemu można mieć wszystko zawsze pod ręką. Dodatkowo jest bardzo ładny i pasuje do wystroju wnętrza. Ja ostatnio zamówiłam sobie nowe metalowe długopisy z grawerem do firmy. Mam nadzieję, że będą równie ładne co twój organizer.

    OdpowiedzUsuń