wtorek, 26 grudnia 2017

Pouring efekt na świeczce i puszce


Nareszcie doczekałam się nowego preparatu Cadence - pouring efekt . Szczerze mówiąc bałam się za niego zabrać, ale co tam, po to kupiłam, żeby zacząć nowe doświadczenie . 
Zaczęłam od puszki po herbacie.Najpierw  zabezpieczyłam ją gesso  ( wszystkie preparaty użyte w tej pracy do produkty Cadence ) , a potem myślałam co dalej 😥😥😥

Wybrałam sobie trzy kolory farby hybrydowej , i zgodnie z zaleceniami producenta rozlałam takie same proporcje farby do trzech kieliszków, potem wlałam tyle samo pouring efekt i połowę proporcji wody w stosunku do farby . Inaczej mówiąc : jedna porcja farby, jedna porcja pouring effect i połowa porcji wody 


Na filmie Cadence widziałam dokładną instrukcję co i jak , ale ponieważ moja powierzchnia była zdecydowanie mniejsza , więc postanowiłam wlewać farby jedną na drugą, a następnie manewrowałam pokrywką puszki tak, żeby farba rozlewała się na różne strony . Możecie sobie wyobrazić jaka byłam brudna , ale zabawa była super. Koniec końców wyszło tak...


Ponieważ farba została pomyślałam, że spróbuję zastosować ten efekt na świeczce i początkowo nic się nie chciało trzymać, ale nie poddałam się i palcem nakładałam jedną warstwę na drugą. Efekt mnie bardzo przyjemnie zaskoczył ...


Długi czas minął , zanim się wzięłam za dół puszki. Góra wydawała mi się bardzo intensywna, więc dół musiał być delikatniejszy i szło jak po grudzie ...Podstawą był efekt kamienia , a potem to już cała gama pomysłów - kolorystycznych oczywiście, ale cały czas wydawało mi się coś nie tak. Wzięłam więc farbę hi-lite w odcieniu zieleni i to była kropka nad i.... wyszło całkiem fajnie. 
Te ścianki nie do końca mi jednak pasowały, takie puste, więc zrobiłam odcisk z masy , pomalowałam czarnym gesso, pociągnęłam farbą i wydaje mi się, że wygląda lepiej...



To nowe doświadczenie to kolejny krok w moim rozwoju stosowania różnych technik tworzonych dla zwariowanych rękodzielników ... 
Jeśli macie ochotę piszcie, odpowiem na pytanie - jeśli tylko będę umiała :) 








Materiały Cadence użyte w tej pracy 


możecie je kupić w sklepie dla kreatywnych

3 komentarze: