wtorek, 9 stycznia 2018

Hortensja i cieniowania pastami Cadence


Ja nie mogę jak wszyscy - bejca , albo farby , tylko zawsze coś muszę pokombinować 😂😂
To jednak ma swoje plusy bo odkrywam nowe zastosowanie produktów , które używam w moich pracach . Zauważyłam, że w zależności od położenia taką można uzyskać strukturę . 
Tym razem chciałam stworzyć efekt kamienia, ściany ...ale nie przy pomocy pasty z efektem kamienia, bo przy okazji pobawiłam się w cieniowanie. 
Zaczynając od początku, to grafikę znalazłam w necie , a wydruk był na papierze ksero i przykleiłam na klej do docu . Lakierowałam setki razy półmatem Bartka 






Jeśli zaś chodzi o eksperymentowanie z dołem. Wzięłam dwie pasty shabby chic - ciemny róż i len oraz rusty patyna - zieleń i pleśniowa zieleń . Nakładałam różnie, nie jestem w stanie powiedzieć jak ...zaczęłam od pleśni - całe pudełką pomalowałam, a potem tworzyłam strukturę i cieniowanie.
Na koniec przetarłam trochę bitumem i szarym pudrem antycznym . 










Wszystko 😉😉😉
Nic, tylko próbować i dobrze się bawić 
Pasty te kupicie w sklepie dla kreatywnych


4 komentarze:

  1. Z tych Twoich próbowań i zabawy cuda powstają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Karola, Ty zawsze mi skrzydełek dodasz :) Dziękuję Ci pięknie :)

      Usuń
  2. Jest śliczna ... zawsze masz wspaniałe pomysły . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Bogusiu, lubię eksperymenty , a nie zawsze wyjdzie fajnie...to akurat też mi się podoba :)

      Usuń