sobota, 20 stycznia 2018

Kartonowe pudełko na słodkości


Ostatnio dość często sięgam po kartonowe pudełka , bo przekonałam się, że jest to bardzo wdzięczny materiał do pracy . Na dodatek farby Cadence też karton lubią , więc obopulna korzyść .
Takie pudełka - dość dobrej jakości, w przeciwieństwie do drewna  - można kupić w Empiku . 


Do wykonania takiego pudełeczka potrzebujecie tylko serwetki , kleju do decoupage , dwóch farb hybrydowych - biel oraz old lace, pasty matowej shabby chic w kolorze light coral , szablonu i lakieru - ja używam Bartka .
Najpierw pomalowałam wieko białą farbą robiąc podkład pod serwetkę , a potem  przykleiłam serwetkę metodą decoupage . Wielokrotnie przelakierowałam ultramatem Bartka . 
Boczki wieka oraz dół to drugi kolorek, który położyłam dwukrotnie , a na to przy pomocy szablonu pastę shabby chic. Dla bezpieczeństwa również polakierowałam .
Długo szukałam bawełnianej koronki , ale te co wpadły w moje ręce zupełnie nie pasowały do tego pudełeczka , a boki bez koronki były jakieś " lyse". Padło więc na tę łososiową i tak to wyszło...







Wykorzystane tutaj materiały możecie kupić w sklepie dla kreatywnych

8 komentarzy:

  1. Piękne pudełko, misterna ręczna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Kasiu jak wszystkie Twoje pudełeczka :) Ta koronka ma cudny kolor i pasuje idealnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, naszukałam się tej koronki , nawet nie masz pojęcia jak mi nic nie pasowało :)

      Usuń
  3. Przepiękne pudełko, kolorki są przesłodkie - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tydzień temu widziałem zabawki tworzone z kartonu, a dziś takie cuda. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń