sobota, 13 stycznia 2018

Świeczki na prezent



Pod tym postem będę wrzucać zdjęcia świec które rosną u mnie jak grzyby po deszczu. 
Bardzo lubię je zdobić i bardzo proszę - możecie się wzorować i też się dobrze bawić...
Te , które robiłam w zeszłym roku możecie obejrzeć TUTAJ  , TUTAJ , a jak się niektóre spalają TUTAJ 
____________________________

Rusty patyna, pasta shabby chic oraz wosk antyczny Cadence 







Esy - floresy z konturówki, na to farba kredowa Vittorino i Daily Art , potem hi-lite green Cadence oraz patyna Pentart .
 Powstała do kompletu o którym możecie przeczytać tutaj



Jeszcze świeczek nie stemplowałam :) 
Gesso , pudry antyczne i czarny wosk Cadnece oraz stempel 










6 komentarzy:

  1. No nie ja jestem zakochana w tych Twoich świecach :) Aż mnie korci aby też spróbować tylko preparatów mi brak hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rob tym co masz .... nie trzeba nic szczególnego - tylko wyobraźnia Cię ogranicza nic więcej 😁😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie przemawiają do Ciebie tradycyjne świece, możesz zdecydować się na świece sojowe. Są one w pełni ekologiczne, co z pewnością będzie ogromną zaletą dla wielu osób.
    świece sojowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham świeczki, szczególnie o zapachu wanilii, czekolady i lawendy. Kiedyś nie wiedziałam gdzie trzymać świeczki i przez przypadek włożyłam je do starego kieliszka. Przyjęło się :D Często znajomym kupuję świeczki ozdobne na prezent. Odgapiają też mój pomysł z kieliszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam ostatnio od rodziny dostałem bardzo fajny prezent.Jestem z niego zadowolony.

    OdpowiedzUsuń