poniedziałek, 5 lutego 2018

Peonia w szarych koronkach


Gdyby ktoś powiedział mi , że mam się zdecydować które kwiaty bardziej mnie urzekają, czy róże , czy peonie to dałby mi najtrudniejszy wybór na świecie.... nie wiem... i jedne i drugie kocham miłością duszy romantycznej i cóż... nic na to nie poradzę :) W związku z tym , nie muszę nikomu tłumaczyć jak wielką przyjemność sprawia mi tworzenie pracy z tymi motywami.
To cudeńko na papierze ryżowym wydrukowała mi moja niezawodna Beatka z Kredensu pomysłów .

Podłoże jak zawsze przygotowane - dobry szlif pudełka, biała farba akrylowa , klej do decoupage .Dalej to tylko staranność przyklejenia motywu i dużo lakieru i szlifu . Tym razem wykorzystałam lakier połysk Bartka - dla mnie tworzy cudną powierzchnię, i osobiście jestem z nim zaprzyjaźniona .

Jeśli chodzi o dół to prosta sprawa - rusty patyna Cadence ( tworzy ciekawą strukturę ) w kolorze grey i na to koronka z lekkim satynowym połyskiem
 ... tak mi przypasowała , a co .... 😏😏😏







Nieskromnie powiem - ładne dla oka i przyjemne w dotyku 

6 komentarzy:

  1. Śliczna szkatułka - koronka daje bardzo ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki :) Prawda, że to zaskakujące, iż koronka po całości może nie razić :P

      Usuń
  2. Świetny ten pomysł z koronką :) Piękna szkatułka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko. Ładnie wykończone. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń