niedziela, 4 lutego 2018

Zatrzymać czas


Zatrzymać czas .... taki był temat konkursu ....
Tematem przewodnim miał być zegar w obojętnie jakiej postaci. 
Dość długo zastanawiałam się co zrobić, ale przede wszystkim  pomyślałam o tym, aby potem sprezentować to pudło komuś komu by się spodobała i forma i kolorystyka .
Ponieważ ta grafika urzekła mnie już jakiś czas temu więc postanowiłam ją wykorzystać i już miałam pomysł gdzie ulokuję zegarek.....
Popatrzyłam na kolorystykę i postawiłam na  na czerń i niebieski , a dokładniej chaber. Góra pudła to typowe decou , czyli - klej, grafika i tona lakieru ( ultramat Bartka ). Boczki maznęłam czarną hybrydą , antyczną pastą i pomalowałam lakierem do spękań dwuskładnikowych .



Dół natomiast to bejca chaber , na to spękania dwuskładnikowe Pentartu ( moje ulubione ) , pasta postarzająca antyczne złoto i lakier do spękań  , tzw. śmierdziuch . Aaaa, na koniec splashowałam z zamierzonym efektem -  rozmytych ciapek i kropek  ciekłą patyną .



I na koniec gwóźdź programu - mój samodzielnie zrobiony motyl z zegarem - może nie trafię we wszystkie gusta , ale ja jestem z niego dumna .
Miałam wycięty z papieru motyl do scrapu . Najpierw go dwukrotnie polakierowałam , a potem poszedł do mojego warsztatu mgiełkowego ( pudło na buty ) i popsikałam go kilkoma bejcami , ale że brakowało mi tego chabru co miał motyl w grafice, więc kapnęłam też troszkę i tej - myślę, że wyszło fajnie.
Moja córcia miała stary zegarek na rękę ...po co miał leżeć u niej i się marnować . Mąż rozebrał mi go na czynniki pierwsze, a ja go pobrudziłam , skleiłam to, co mi było potrzebne i motylek dostał korpus z zatrzymanym czasem..... a żeby było w 3D to dwukrotnie kapnęłam lakier do takich efektów... a oto galeria zdjęć....










Ja jestem zadowolona z efektu końcowego - a Wam jak się podoba ? Piszcie śmiało, wszystko przyjmę na klatę .....



3 komentarze:

  1. Kaśka pudło świetne ale motyl fantastyczny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat stawiamy na Cromadex www.cromadex.pl? Oferują atrakcyjne ceny, a przede wszystkim świetne farby!

    OdpowiedzUsuń