niedziela, 4 marca 2018

Jak używać stempla do tworzenia słoi drewna


Niedawno w ofercie Cadence pojawił się stempel do tworzenia słoi drewna przy pomocy różnych farb na powierzchniach płaskich ( drewno, papier, plastik i co tam się komu zamarzy ) .
Okazuje się, że produkt ten już dawno był na rynku ( wypuściła go Stamperia ) , ale jakoś wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi .
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym go nie kupiła w sklepie dla kreatywnych .

W związku z tym , że nie wszyscy wiedzą jak się zabrać za tę zabawę pomyślałam, że podzielę się z Wami moimi doświadczeniami . 
Oczywiście jak w większości wypadków - i tu, przeszukałam sieć , żeby znaleźć najprostszy filmik instruktażowy i myślę, że TEN  jest najlepszy .

Natomiast poniżej pokażę Wam na drewnianej tabliczce  jak krok po kroku w prosty sposób można uzyskać powierzchnię drewna dosłownie na czym się chce . 

Najpierw pomalowałam rusty patyną jasna zieleń Cadence 


następnie kiedy farba była sucha pomalowałam białą hybrydową farbą antyczna biel 


i od razu kiedy była jeszcze mokra wzięłam stempel i od góry ruchem przypominającym odpalanie motoru w rączce kierownicy , wg własnego uznania kierowałam stempel z góry na dół. 
Tak to wyszło ....


Ponieważ zależało mi na bardziej " drewnianej " , starej  strukturze , więc  gdy wyschła farba jeszcze raz pomalowałam całość ciekłym srodkiem postarzajacym Cadence i również na mokro przetarłam stemplem. Dzięki temu powierzchnia  nabrała zupełnie innego charakteru - zdjęcie  z bliska i normalnie 



Chyba sami przyznacie , że nie jest to trudne , a zapewniam , że zabawa jest świetna.

 Chciałabym tylko dodać że możecie używać farb akrylowych i kredowych różnych producentów , to zupełnie nie ma znaczenia .

Tutaj zobaczcie właśnie takie kombinacje na zwykłej tekturze, którą udało mi się wizualnie zamienić w kawałki drewna 




Zrobiłam już dwie prace z zastosowaniem tego stempla , możecie je sobie obejrzeć i o nich poczytać .
Życzę miłej lektury 






9 komentarzy:

  1. Kasiu, teraz dopiero czytam i myślę ze super przejrzyście wszystko opisałaś. Może w pewnym momencie tez kupie taki stempel i spróbuje coś zrobić. Rozumiem, ze wychodzi to najlepiej na farbach przez Ciebie opisanych a więc do stempla trzeba jeszcze kupić te farby?, czy tak?. próbowałaś tez z innymi farbami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zaktualizowałam post , bo można używać wszystkich farb akrylowych i kredowych ....tylko zasada jest jedna - suche podłoże i mokra farba podczas użycia stempla i można się bawić w nieskończoność. .. Dziękuję za tę uwagę odnośnie farb , bo rzeczywiście nie było to jasno napisane . Pozdrawiam 😆😉

      Usuń
  2. Kasiu bardzo fajnie i czytelnie napisałaś :) Dziękuję Ci za te informacje, teraz nie pozostaje nic innego jak kupić sobie ten stempelek i zacząć działać bo efekt jest rewelacyjny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, to dla mnie ważne, żeby Ci, którzy skorzystają z tego wpisu wszystko dokładnie rozumieli - kupuj i działaj :)

      Usuń
  3. Bardzo przydatne informacje i pokazane świetnie! Wszystko zrozumiałam i chyba się skuszę na posiadanie takiego gadżetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie opisane i pokazane Kasiu ! bardzo dziękuję, będę próbowała !

    OdpowiedzUsuń