sobota, 17 marca 2018

Metamorfoza wazonu w indyjskim stylu


Bardzo dawno temu dostałam od mojej ukochanej babci wazon, który wówczas bardzo pasował do wystroju mojego mieszkanka. 


Mam do niego wyjątkowy sentyment, ale od dłuższego leży w kącie , a przecież może być ozdobą i zachętą dla mojego męża, aby mi kupował ogromne bukiety kwiatów, które bardzo kocham 💕💕

Postanowiłam wykorzystać możliwości gesso Cadence i nałożyłam je nieregularnie po całości wazonu i poczekałam jak wyschnie. Pokombinowałam z różnymi wyciskami i padło na dwa ( ornament oraz kwiaty w obrazie ) . Oczywiście, jak zwykle , zupełnie nie miałam koncepcji jak będzie ostatecznie wyglądał, więc pomalowałam całość  farbą kredową vintage Vittorino i polakierowałam ultramatem Bartka. Poszłam do pokoju , popatrzyłam co i jak, jakie są potrzeby i wyciągnęłam dwa kolory pudrów antycznych Cadence - ocean i gray . Pociapałam tu i tam , a jak było za mocno starłam mokrą szmatką i tym sposobem powstała dość ciekawa pod względem kolorystycznym powierzchnia . Nagle wpadł mi do głowy pomysł , żeby zrobić go w indyjskim stylu, więc na całość poszły moje ulubione preparaty Pentartu - najpierw patyna, a potem dla podrasowania  efektu staroci - wosk antyczny białe złoto oraz pasta antyczna stare złoto ....
I tak oto babciny wazon zyskał nowe życie, które mam nadzieję będzie w nim intensywnie tętnić ( mam na myśli kwiatuszki 😍😍 ) 
Zrobiłam zdjęcia z różnych stron, stąd ich tak dużo :) 















14 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza!!!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana metamorfoza. Świetny efekt końcowy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię metamorfozy - podoba mi się wykończenie i stonowana kolorystyka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również lubię przeróbki - coś z niczego :)

      Usuń
  4. Ого! Вазу не узнать! Супер!!! Спасибо за участие в задании от Art-Piaskownicy! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń