niedziela, 11 marca 2018

Romantyczna szufladka w skandynawskim stylu


Wiosna idzie wielkimi krokami bo ja w romantyczne klimaty wpadłam po uszy 💕
Nie wiem czy to już nudne się staje, ale tak jakoś samo wychodzi. 

Szufladki mają to do siebie, że można je wykorzystać na wiele sposobów i są doskonałą altermatywą dla pudełek . Już kilka mam w zanadrzu, bo poszalałam ostatnio z ich zakupem, a tym razem pokombinowałam z pastami shabby chic Cadence . Wykorzystując tylko dwie z nich stworzyłam strukturę grubych kartek . To nie jest trudne. Nakłada się pastę, a potem patyczkiem tworzymy strukturę rozprowadzając pastę wzdłuż pudełka - i już.  Jak pasta wyschła to lekko przetarłam szarym pudrem antycznym i zabezpieczyłam ultramatem Americany .





Jeśli chodzi o motyw na szufladce to jest to transfer wydrukowanej na laserowej drukarce grafiki. Jak to zrobić możecie sobie przeczytać TUTAJ .
Zależało mi na supermacie, więc polakierowałam ultramatem Americany 



Natomiast gałeczka z przodu jest  bardzo prosto zrobiona - różowa farba hybrydowa Cadence plus stempelek imitujący spękania 


No i tak oto powstała kolejna szufladka , która wpadnie w dobre łapki , aby cieszyć oko i serce 💚💚









13 komentarzy:

  1. Świetny efekt tych kartek :) Kolory szufladki świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасная коробочка! "старая" и романтичная! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!!! Отличная музыка!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca, wygląda jakbyś wystrugała ją z drewna! Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super porównanie - to fakt, że udało się fajną strukturę stworzyć , dziękuję :)

      Usuń
  4. Niesamowicie klimatyczna szufladka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonane:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń