poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Domek-skarbonka VINTAGE LEGEND Cadence


Robiąc porządki w moich drewienkach przypomniało mi się, że kiedyś kupiłam taki domek - skarbonkę . Chyba dobry rok sobie leżał, aż przyszła na niego właściwa pora. 
Jednocześnie robię różne doświadczenia na nowym preparacie Cadence - vintage legend, produktu do tworzenia powierzchni przypominającej starą, zdartą farbę , zniszczone drewno - dla mnie to takie trochę shabby chic ...



To nie jest trudna technika . Najpierw malujemy farbą podkładową ( tą, która ma przebijać spod spodu ) - ja użyłam hybrydowej antycznej bieli . Jak wyschnie pocieramy świeczką i kładziemy vintage legend - u mnie to kolor grafitowy . Farba ta charakteryzuje się tym, że posiada grudki różnej grubości i podczas ścierania papierem ściernym tworzy wyżej opisany efekt . Mnie się nie podoba całkowite zdzieranie tych grudek, bo fajniej wygląda łączona powierzchnia - zdarte plus chropowate .
Mój domek przystroiłam elementami scrabu , którego cały czas się uczę . 
Mam nadzieję, że się Wam choć troszkę spodoba ...



  











Produkty Cadence , a także papiery do scrapbookingu możecie kupić w sklepie dla kreatywnych .

2 komentarze: