niedziela, 29 kwietnia 2018

Muzyka w sercu shabby chic


Bardzo lubię te regały , ponieważ za każdym razem serduszka odsłaniają inne oblicze tego pudełka.
To jest już czwarte , o ile mnie pamięć nie myli....
Tym razem wróciłam do korzeni, czyli sposobu , który wykorzystywałam na samym początku mojej przygody z rękodziełem.
Aby stworzyć starą strukturę przypominającą zdartą farbę można uchwycić się różnych metod. Czasem jednak zdarza się tak, że oprócz kilku farb nie mamy nic , dlatego sami przeczytajcie jak w prosty sposób można to zrobić....
Malujemy powierzchnię dowolną farbą akrylową , która będzie przebijała przez warstwę górną - ja użyłam brązowej akrylowej farby hybrydowej  . Kiedy wyschnie przecieramy dokładnie świeczką , a na to kładziemy drugą warstwę farby - w mojej pracy jest to antyczna biel ( również hybrydowa ) 
Farba musi dobrze wyschnąć , wówczas zabieramy się za żdzieranie używając papieru ściernego - w zależności od gradacji papieru taki uzyskamy efekt - im grubszy papier ( np 60 , 100 ) tym większe przetarcia. Bardzo delikatne uzyskamy wykorzystując papier 180 lub 240. 
I w tak prosty sposób można sobie stworzyć w domu klimat shabby chic




Szufladki to grafika wydrukowana na papierze ksero i przyklejona w typowy sposób dla techniki decoupage , wielokrotnie lakierowane i szlifowane . Całość postarzyłam ciekłą patyną Cadence i gotowe . 
Regał ma ten plus, że może stać i w pionie w poziomie ....







3 komentarze:

  1. Dla mnie muzyka jest numerem jeden.Nawet niekiedy nie mogę spać w ogóle bo tak mi się muzyka podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasik przyrzekam Ci, że jak wygram w totka to zamawiam u Ciebie te wszystkie cuda.nie wytrzymam jakie to niezwykłe. Tyle pracy i serca w to wkładasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jakże Ci dziękuję za te mile słowa to bardzo miłe 😚😘

      Usuń