niedziela, 22 kwietnia 2018

Pasty Cadence na pudełku 3D


Może wbrew pozorom dla mnie to była jedna z trudniejszych prac. Dostałam w prezencie już gotowe papierowe , a w zasadzie tekturowe pudełko 3D firmy Cadence 


Nie chciałam tego po prostu pomalować, zależało mi raczej na tym , żeby motywy kwiatów i liści  3D tak podkreślić , aby wyglądały jak ręcznie robione. W tym celu wykorzystałam pasty Cadence, które były pod ręką.




I tak - kwiatki to pasty shabby chic  oraz  rusty patyna , natomiast listki - efekt mchu .
Natomiast koszyk pomalowałam antyczną hybrydą i pobrudziłam eskitme zimft patyną ciekłą również Cadence. Ten ostatni produkt jest bardzo trudny w użytku, bo jest gęsty i szybko zasycha - z pomocą przychodzą tutaj mokre chusteczki odświeżające :) 
Tło i dół pudełka pomalowałam brązową hybrydą , a na ramkę wykorzystałam mocno przetarty efekt marmuru przetarty ciekłą patyną.....



I tak udało mi się coś z tym zrobić, ale może moja wyobraźnia jest za mała do " kolorowania ", chyba wolę tworzyć, niż odtwarzać ...





9 komentarzy:

  1. Trud się opłacił, bo efekt jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by nie wpadło w Twoje ręce, zrobisz cudnie !! :-) Brawo !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooooow ale super to wygląda ja już oczami mojej wyobraźni pudełko wspomnień taka kapsuła czasu <3. Czy wysyła Pani swoje prace do klientów? :) a jeśli tak to czy stosuje Pani jakiś wypełniacz do paczki? Parę razy nacięłam się już na tym że dzieło, które zamówiłam dotarło zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę działalności, więc klientów w pojęciu ogólnie przyjętym nie mam, ale czasem się zdarza, że znajomi coś by chcieli , więc wysyłam....dobrze zabezpieczam w różny sposób i raczej nic się nie dzieje-przynajmniej do tej pory :) dzięki za miłe słowa odnośnie pudełka :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za tak miłą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały ten blog jest bardzo ciekawy. Będę musiał go koleżankom pokazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję . Miło mi czytać takie ciepłe słowa :)

      Usuń