niedziela, 6 maja 2018

Postarzanie szkatułki poprzez opalanie elektryczne


Ze względu na to, że jest to szkatułka imenna nie mogę pokazać zdjęcia na wierzchu. Wydrukowałam je na papierze ksero i przykleiłam w sposób typowy dla techniki decoupage.
Jednak ważniejsze w tej pracy jest to, jaki można uzyskać efekt starego pudełka poprzez opalenie jej opalarką elektryczną....
Zwykłe czyste drewno przyciemniłam poprzez bardzo  bliskie zbliżenie opalarki . Następnie wzięłam przyrząd do trzymania cebuli i mocno przetarłam powierzchnię . Tak on wygląda 

Potem znowu opaliłam pudełko co spowodowało , że mocniej się uwidoczniły wżery w drewnie .
Gdzieniegdzie są ciemniejsze plamy , co jest efektem  jak najbardziej zamierzonym . Pomalowałam bejcą mroźny popiel i polakierowałam półmatem ....wszystko .... 
Tak to wyszło 





I na koniec jeszcze raz przód :) 


Kiedyś już raz zrobiłam małą szkatułkę taką metodą - dla zainteresowanych zapraszam tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz