poniedziałek, 21 maja 2018

Róże vintage glamour


Zastanawiałam się jak nazwać styl, w którym zrobiłam to pudełeczko na biżuterię.
No i .... doszłam do wniosku , że jest i glamour i vintage , więc tak zostanie .
Pudełeczko jest nieduże 13/9 cm i nadaje się idealnie na prezent dla wybranki serca . Róże to grafika na papierze ksero przyklejona na klej do decoupage i wielokrotnie polakierowana ultramatem Bartka. 
Górną część pomalowałam różową farbą hybrydową Cadence i pobrudziłam przepięknym odcieniem pomarańczowego brązu z mieniącymi drobinkami złota - extreme light metalic antique orange . 
I teraz pokażę Wam jak duże znaczenie ma lakier, aby podkreślić piękno farby . 
Dolną część pudełka pomalowałam tylko tą farą , ale polakierowałam na wysoki połysk , w przeciwieństwie do górnej części, która podobnie jak wieko została polakierowana ultramatem 
Sami zobaczcie ..... i jak zwykle - cała ja, nigdy nie mogę się zdecydować, które zdjęcie ładniejsze 




Rączkę pomalowałam również extreme ligt metalic , ale delikatnie przetarłam  różowym pudrem antycznym 


Prawda, że różnica jest znaczna .....

No i cóż...to by było na tyle - bo co mam jeszcze pisać ? :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz