piątek, 20 lipca 2018

Dwustronna kartka mix media - scrap - decou


No to wpadłam jak śliwka w kompot - tak mi się podobają te mix mediowe kartki, że ciągle coś mi do głowy przychodzi i kombinuję dalej . Póki mam ochotę to zabawa jest przednia.

Kartka jest wykonana na czymś w rodzaju birmaty . 
Przed położeniem szablonu zawsze maluję gesso, żeby wszystko się dobrze trzymało, potem w ruch poszły różne pasty postarzające . 
Dekorek na środku zrobiłam przy pomocy foremki i masy , której niestety już nigdzie nie można kupić, a była najlepsza - z Kika . Dziewczynka przyklejona na klej do decoupage i polakierowana lakierem połysk Bartek .... 







Natomiast drugą stronę pomalowałam czarną farbą hybrydową Cadence i przetarłam pastą antyczną stare złoto . Kieszonka i wszystkie  elementy na tej stronie to papier i dodatki przeznaczone do scrapbookingu ...
Kilka miłych słów można zapisać po drugiej stronie małej karteczki, gdyż jest biała 






I w ten sposób powstała moja kolejna alternatywa dla typowej kartki okolicznościowej 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz