niedziela, 15 lipca 2018

Dwustronna kartka mix media w romantycznej odsłonie


Chyba mnie to wciąga - i nawet mi się podoba 😊😊😊

Tym razem nie na drewienku, lecz na bardzo twardej białej tekturze .Najpierw położyłam białe gesso, żeby zwiększyć przyczepność dla masy szpachlowej, którą wykorzystałam do odbicia stempla.
Dość szybko masa wyschła, więc machnęłam błękitną kredówką daily art , a potem dla podkreślenia wzorów sięgnęłam po turkusową wax pastę Pentartu oraz czarną pastę Dora efekt Cadence .
Cała reszta po tej stronie to elementy do scrapu  pokryte na koniec białym gesso, żeby zgasić ich intensywne kolory .....








 Po drugiej stronie trzeba było zrobić miejsce na kilka miłych słów, więc podobnie jak w poprzedniej kartce stworzonej na drewienku zrobiłam kieszonkę z papieru do scrapu, ale tym razem powierzchnię przetarłam czarną farbą metodą suchego pędzla. Kilka stempelków na osobnej kartce tekturowej po jednej stronie - dla zmyłki , bo druga strona jest zupełnie czysta 😃😃😃




I jak się podoba ? 

4 komentarze: