niedziela, 9 września 2018

Botaniczna kwiaciarnia w Paryżu


Dawno nie bawiłam się decou bo pochłonął mnie scrap , ale kiedy poczułam zapach farb i lakieru doszłam  do wniosku, że choć w scrapie można wiele, to jednak decoupage ma w sobie to coś, czego nie umiem określić.....
Brudne ręce , zabawa kolorami ..achhhh...

Miałam dawno temu wydrukowaną grafikę, która skradła moje serce. Bardzo lubię ten odcień niebieskiego i postanowiłam cały dół dopasować kolorystycznie do grafiki wykorzystując technikę suchego pędzla . Na pierwszą grafitową warstwę nakładałam w różnych kierunkach trzy inne kolory - szary, turkusowy oraz vintaege łącząc je tak, aby tworzyły jedną całość. 

Wszystkie kolory to matowa farba hybrydowa Cadence,  która dzięki swojej gęstości nie rozlewa się i szybko schnie , co ułatwia pracę . 
Na koniec  delikatny szablon na bokach który nie miał zdominować grafiki oraz lakier ultramat Bartka . 








Wszystkie farby hybrydowe kupicie w sklepie dla kreatywnych 
Kolorów cała masa i polecam bo to najlepszy produkt na polskim rynku jeśli chodzi o farby akrylowe . 

4 komentarze:

  1. Szkatułeczka wyszła stylowo i oryginalnie, a ten metalowy uchwyt dodaje uroku..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Kasiu 😂😂😂😂😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szkatułka, mi się też mega podoba :D >33

    OdpowiedzUsuń