sobota, 20 października 2018

Dziewczynka brodząca po wodzie


I cóż mam rzec ? 
Kolejna praca w której biorę do ręki pędzel , dużo farbek i tworzę całość - jedną bryłę tematyczną.
Mój maż jest urzeczony tym pudłem , ale on jest laikiem - po prostu, albo coś mu się podoba, albo nie. Jednak to chyba o to chodzi ...

Wieko tego pudełka to grafika Marii Art , i to niestety ostatnia praca w której wykorzystałam Jej obraz. Ma cudowne prace , ale z szacunkiem respektuję Jej zdanie i nie wyraża zgody na korzystanie z jej obrazów w moim rękodziele. Cieszę sie,że chociaż pozwoliła mi, abym zostawiła to , co zrobiłam jako reklamę jej prac na moim blogu . Już dawno, bo prawie dwa lata temu wydrukowałam tę grafikę   na papierze ryżowym wielokrotnie wylakierowane ultramatem Bartka.


Cała reszta to ponad tydzień zabawy z farbami. 
Połączyłam tutaj rusty patynę cadence z akrylowymi , dzięki czemu powierzchnia jest miejscami chropowata , a miejscami gładka .  Dosyć dużo czasu zajęła mi ta część pracy, ponieważ ciągle byłam niezadowolona , czegoś mi brakowało w kolorach, w cieniowaniu . 

Przyszła koleżanka przynieść mi orzechy i mówi - ale czad.... No to jej powiedziałam jakie mam wątpliwości, a ona na to : ja bym już nic nie zmieniała.... i posłuchałam - nie dodałam nawet kropelki farby. 
A tak to wyszło - sami oceńcie jeśli macie ochotę - krytykę również przyjmę 
Wyszło słońce , więc szybko wykorzystałam , aby słoneczna godzina ogrzała tę szkatułkę i podkreśliło piękno jej kolorów - a nie są typowe jak dla mojej twórczości. 










6 komentarzy:

  1. Kasiu brak mi słów! Kolejne cudo! Niesamowita, aż ciarki mam. Kasiu pięknie scrapujesz, ale Twój decoupage jest po prostu magiczny ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga , decou to moja pierwsza miłość i kiedy tylko mam więcej możliwości to mnie pochłania na maxa :) Dziękuje CI bardzo <3

      Usuń
  2. Śliczna skrzyneczka, jakby wydobyta z morza, a fale jakby się jeszcze rozbryzgiwały. Tak jak pisze Justynka - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wowww, tyle miłych słów - jakże mi miło, dzięki bardzo :)

      Usuń