niedziela, 21 października 2018

Kartka z mini kwiatuszkami


Właśnie się zastanawiam jak długo jeszcze będę pisać - to mój pierwszy raz 😁😁😁
Chociaż  z drugiej strony każdy następny to krok do przodu w rozwoju mojego rękodzieła .

Tym razem wraz z dziewczynami z Artimeno  podejmuję się WYZWANIA , w którym trzeba było stworzyć kartkę z mini kwiatuszkami wyciętymi z dziurkacza. 


Początkowo bardzo ubolewałam nad tym, że takowego nie posiadam, i napisałam o tym na grupie . Jakże wielkie moje zdziwienie było , gdy po dwóch dniach zadzwonił listonosz  , wręczył mi paczuszkę , a w niej ......
sami zobaczcie....


Kochana Donata znowu mnie zaskoczyła i wzruszyła. Oprócz tych wyciętych elementów dostałam jeszcze inne cudeńka, ale nie będę wszystkiego Wam zdradzać , część pozostawię dla siebie :) 

Tak się złożyło, że tego dnia , kiedy je dostałam miałam sporo wolnego, więc od razu otworzyłam pliki w grupie - jak zrobić te minióweczki i zabrałam się do roboty. Z moim wzrokiem , przyznam, że wyzwanie mega trudne ... Z dużymi kwiatkami sobie poradziłam , bo już kiedyś je zrobiłam, ale te malusie .... kosmiczny wyczyn ....


Efekt nawet był zadowalający - ale nie tak, żeby mnie powaliło, więc cały dzień myślałam jak to ulepszyć i ostatecznie wyszło tak ....






Nie wiem, czy ta kompozycja jest ok według wytycznych scraperskich, ale koncentrując się na głównym temacie wyzwanie myślę, że sobie w miarę poradziłam :) 
NO ... i taki myk, że dopiero na zdjęciu zauważyłam ten nieszczęsny włos - trudno , ale już zdjęć nie zrobię z przyczyn oczywistych .....


18 komentarzy:

  1. Piękna, energetyzująca kartka, a kwiatki wyszły Tobie ekstra! Podziwiam precyzje! Jak odwiedzam rodziców to czasami haftuję u nich i na kanwie mam sierść kochanych kociaków, a mama powtarza : to na szczęście :))) Więc nie przejmuj się włosem - to na szczęście :)). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękwoich i Justynko , przy Twoich precyzyjnych pracach te kwiatuszki to Pan Pikuś :) Jednak przyznać musze , że satysfakcji przy nic masa :)

      Usuń
  2. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :) włosa nie zauważyłam! Dopiero jak o nim napisałaś to się zaczęłam przyglądać i go zobaczyłam ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, tak sobie pomyślałam, że ta kartka jest o włos lepsza :P :P :P

      Usuń
  3. Kartka jest śliczna a kwiatuszki wyszły urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , oj.... dzięki bardzo za te miłe słowa :) skoro urocze kwiatuszki to mogę na skrzydłach motywacji brać się za kolejne prace :)

      Usuń
  4. Pięknie skomponowana kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wspaniale Kasiu!
    Masz niesamowity talent w tych swoich rączkach i jesteś przy tym taka skromna!
    Postanowiłam, że ja też będę skromna i się nie ujawnię, a domyślaj się kto napisał ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia , ale jestem bardzo wdzięczna za te słowa , wszystko co umiem, a raczej uczę się zawdzięczam pomocy ze strony innych dziewczyn , które bezinteresownaie dzielą się nie tylko swoją wiedzą, ale posiadanymi materiałami <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. aż mnie ciarki przechodza, tyle pozytywnych komentarzy , bardzo dziękuję :)

      Usuń
  7. Wyszło wspaniale! Piękna kartka powstała z tymi maleństwami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOOOOW , aż tak, że aż wspaniale ...miód na moje mało doświadczone serce <3

      Usuń
  8. Minióweczki dzieki pomocnym duszkom ;) wyszły Ci wspaniale! widać że radość była i kartka to oddaje! Pstrykanie kropeczkami - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inka, to prawda, że radość była wielka , no i jestem bogatsza o nowe doświadczenie ;)

      Usuń
  9. Uroczy bukiecik z tych mini kwiatuszków wykonałaś, do tego chlapania, całość bardzo dobrze się prezentuje:) I mam nadzieję, że zabawa z mini-kwiatuszkami spodobała ci sie na dobre ;) Dziękuje za zabawę z Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za opinię , zawsze dobrze się z Wami bawię , bo to przede wszystkim nauka i rozwój 😉😆

      Usuń