czwartek, 18 października 2018

Obrus z pepco w oryginalnym opakowaniu - ecploding box


Zbliża się rocznica ślubu bardzo bliskich znajomych . Będąc w Pepco pomyślałam, że kupię im obrus - szybko wysłałam sms : różowy czy szary ? Odpowiedź : szary . 
No to kupiłam , ale po co pakować w zwykły papier jak można oryginalnie ....

Już dwa boxy za mną, więc bazę postanowiłam zrobić sama  i nawet się udało :) 
Środek nie jest skomplikowany , ale kto powiedział, że zawsze musi być. 

Na tych małych okrągłych karteczkach pojawią się wersety biblijne dotyczące małżeństwa oraz mini życzenia - mini , bo za dużo tam się nie zmieści ....






7 komentarzy:

  1. Wow! Świetnie to wygląda! Myślę, że to również fajny pomysł na pakowanie zamówień w sklepach internetowych przed świętami. W końcu nie od dziś wiadomo, że opakowania oddziałują na decyzje konsumenckie, więc tworząc kreatywne opakowania mamy większą szansę, że dany klient jeszcze do nas wróci ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wyglada. No i swietny pomysł na prezent! Z jednej strony orginalny a z drugiej bardzo przydatny:) Ja kupuje obrusy na stronie FLHF. Moge polecic bo fajna cena i sa stosunkowo wytryzmale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda! Naprawdę zazdroszćzę talentu. Mam pytanko. Gdzie kupujesz wszystkie akcesroai? Ja działam na wlenie gdzie kupiłam miedzy innymi druty do warkoczy . Przyjme ofc wszystkie sugestie:)

    OdpowiedzUsuń