poniedziałek, 5 listopada 2018

Druga rocznica ślubu


Bardzo lubię motyle , ale Ci, którzy mnie tu odwiedzają dobrze o tym wiedzą . Motyle pozostawiają po sobie zawsze miłe wspomnienia i powodują, że na ich widok pojawia się zawsze uśmiech i zachwyt. Tak właśnie jest z moimi dziećmi. Ich związek dodaje mi skrzydeł, jest powodem do dumy i kiedy na nich patrzę jestem wdzięczna Bogu za każdą chwilę jaką mogę z nimi spędzać. To jest moje NAJPIĘKNIEJSZE RĘKODZIEŁO .

Dzisiaj mają drugą rocznicę ślubu i postanowiłam jako dodatek do prezentu zrobić im taką niecodzienną kartkę w formie pudełeczka . 
Z oczywistych powodów pokazuję Wam czyste , niezapełnione wnętrza kartek .....














Treści są cenniejsze od wyglądu, ale wygląd czasem też jest potrzebny :) 


6 komentarzy:

  1. Wyczarowałaś cudowny prezent. Ja również uwielbiam motyle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu pięknie napisałaś - to prawda dzieci to najpiękniejsze rękodzieło! Stworzyłaś cudną kartkę, wspaniałą pamiątkę, od serca. A motyle są piękne więc nie dziwię się, że je lubisz :). Najlepsze życzenia ode mnie dla Twoich bliskich i kolejnych pięknych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko , własnie od nich wróciliśmy i po raz kolejny przekonałam się, że inwestycja w czas , rozmowy i mnóstwo miłości to najlepsza inwestycja, bo choć sami niewiele mają , to najcenniejsze z tego co mają to siebie :)

      Usuń
  3. Jesteśmy szczęśliwi,ze mamy takich rodziców :) Dziękujemy za stworzenie tak pięknej kartki i tak cudownej zawartości.

    OdpowiedzUsuń