sobota, 10 listopada 2018

Lampion z efektem kryształu i efektem lustra Cadence


No to doświadczeń ciąg dalszy ....

Kilka dni temu pokazywałam Wam zabawę z pastą kryształową Cadence i zapowiedziałam, że to dopiero początek, bo w efekcie końcowym mam pewien niecny plan , ale musicie być wytrwali , żeby go w ostateczności ujrzeć ...

I znowu z pomocą przyszedł mi szklany pojemnik po świeczce z Ikei


 a na warsztat  wzięłam kolejny preparat Cadence - efekt lustra .

Praca przy tworzeniu takiego lampionu jest szybka i przyjemna . Cierpliwość jedynie trzeba przejawiać wtedy ,  kiedy schnie  pasta kryształowa - a tym razem położyłam tylko jedną cienką warstwę ( oczywiście na zewnątrz )  , więc poszło dość szybko 
  
Preparat , który tworzy efekt lustra popsikałam od środka delikatnie, ale tak, żeby zarówno było widać ten efekt jak i świecącą się świeczkę. 

Bez zapalonej świeczki lampion także prezentuje się ładnie - pomyślałam sobie, że może nawet służyć jako szklany wazon dla mini róż ..... jak kupię różyczki to zrobię zdjęcie i Wam pokażę, a na razie musi być bez 😊


I oczywiście - ja niezdecydowana ....więc uzbrojcie się w cierpliwość podczas oglądania zdjęć .
Zrobiłam je w różnym świetle , żeby pokazać Wam jak się prezentuje ....









A teraz w całkowitej ciemności ....




Preparaty które użyłam -
-jak zawsze kupuję w sklepie dla kreatywnych



NO i ???
..... miło będzie poczytać, czy się spodobał :) 



6 komentarzy:

  1. Śliczny lampion, w roli wazonika też będzie pięknie się prezentował.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , też mi się wydaje, że jako wazonik dobrze spełni swoją rolę :)

      Usuń
  2. Kasiu kolejne cudo!! Ależ on piękny i nastrojowy! Czekam z niecierpliwością co jeszcze chodzi Tobie po głowie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, moja głowa nie śpi, ale wiem, że Ty doskonale mnie rozumiesz :) tak to jest z nami rękodzielnikami - ciagle jakieś pomysły, tylko często brak czasu , a i oczka nie zawsze mi pozwalają coś robić :) dziękuje Ci za te miłe słowa

      Usuń
  3. bardzo piękny lampion,miło oglada się twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą tak miłe słowa :) dziękuję pięknie :)

      Usuń