poniedziałek, 17 grudnia 2018

Pastelowe ECO - DREAM


Jedna z moich ulubionych pastelowych kolekcji  papierów Misty Morning - Dream
Pobawiłam się ostatnio sznurkiem jutowym i wykorzystując łyżeczkę oraz klej magik zrobiłam płatki przypominające płatki kwiatków i inne cudaczki . Połączyłam w bardzo prostą kompozycję 3D do tego scrapek serduszkowy i kilka perełek i karteczka była gotowa. 
Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie kiedy się okazało, że przykleiłam wszystko do góry nogami w stosunku do otwierania kartki....i co tu zrobić ? Niewiele myśląc wycięłam to co zrobiłam , przykleiłam na drugą płaszczyznę nowej kartki , ale zostawiłam dwa wloty i tam włożyłam eko-tagi z serduszkami ... ogranicza nas tylko wyobraźnia :) 

Miłego dnia kochani - DREAM ...marzenia są zawsze w cenie 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz