niedziela, 2 grudnia 2018

Szkatułka dla małej modnisi


Każda dziewczynka marzy o sukienkach balowych i uwielbia się przebierać. Oczywiście do każdej takiej kreacji musi mieć jakieś dodatki , co ogólnie nazywamy biżuterią. Widziałam już niejedną taką tajną skrytkę, gdzie wszystko razem się mieni , świeci i cudnie miesza ze sobą. 

Jednej takiej pięciolatce zaproponowałam, że zrobię jej taką z podziałkami . Co usłyszałam .... ciociu nieeeeeeeee . Byłam zdziwiona , a jednocześnie bardzo ciekawa skąd taka reakcja - i odpowiedź powaliła mnie na łopatki ... no cóż, myślenie dziecka bardzo odbiega od myślenia dorosłych - na szczęście. 

Usłyszałam taką argumentację : ciociu ,jeśli będzie wszystko osobno to zobacz  jak malutko będę miała tych moich pierścionków , bransoletek i gumeczek, a tak to mam ich całe pudełko :)

No i bez komentarza.... własnie takie "całe" pudełko - 12/12 stworzyłam dla milusińskiej 








4 komentarze:

  1. Urocze pudełeczko.:) Ciekawie wygląda też gałka umieszczona z boku.:) Taka szkatułka to jak skarbiec.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, doświadczenie z tą gałka zrobiłam kiedyś przy okazji jednego pudełeczka i bardzo mi się spodobało :)

      Usuń
  2. Pudełko jest prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń