wtorek, 29 stycznia 2019

Elegancka prostota złotem dotknięta


W poprzednim artykule wspomniałam, że koleżanka mnie poprosiła o dwa chusteczniki.

Oto jest drugi w całej okazałości.

Miało być  elegancko, beżowo - brązowo z delikatnymi elementami złota.
Podobnie jak w wypadku poprzedniego podpowiedziałam jaki projekt pasowałby do wytycznych , a Agatka zatwierdziła , więc wzięłam się do pracy.

Dwie farby hybrydowe Cadence : beż i brąz położyłam na przeciwległe ściany chustecznika i dokładnie je wylakierowałam połyskiem Bartka zaznaczając brzegi złotą pastą antyczną Pentartu .

Góra to spękania dwuskładnikowe Pentartu położone na brązową hybrydę i wypełnione tę samą pastą co brzegi chustecznika.

Dekory u góry na poszczególnych ścianach wykonałam z masy plastycznej przy pomocy foremek silikonowych i pomalowałam tymi samymi farbami i pastą co cały chustecznik.








Pracę zgłaszam do wyzwania 
Art-Piaskownicy MIX MEDIA - złoto









6 komentarzy:

  1. Ciekawa praca. Dziękujemy, że dołaczyłaś do zabawy Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, jak pięknie jest polakierowany! :) błyszczy niesamowicie :) dzięki za zgłoszenie pracy do Art-Piaskownicy :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier podkreśla każdą piękną powierzchnię , a tu wydobył na wierzch zatopione złote krawędzie

      Usuń

  3. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń