niedziela, 20 stycznia 2019

Mini album z wykorzystaniem torebek śniadaniowych


Torebki śniadaniowe do czego służą każdy wie . Ja bardzo lubię je wykorzystywać jako wkładki do kartek na małe co nieco 😉😉 . 

Tym razem spróbowałam zrobić mini album właśnie z tych torebek i przyznam, że podoba mi się ten pomysł. 
Jest to misz-masz tematyczny, ale suma sumarum wszystko oscyluje wokół jednego tematu, więc nie ma co się za bardzo czepiać szczegółów 😁

Okładka dla tego albumu to zwykła eko-kartka A6 , natomiast środek zawiera 4 torebki - dwie mniejsze i dwie większe. Cała reszta to ... moja wyobraźnia i dobra zabawa - najfajniejsze jest to, że album zawiera dużo skrytek, a co za tym idzie można pochować wiele cennych myśli ....
Dla każdego coś dobrego ...


























8 komentarzy:

  1. Kasiu jest piękny!!!!! I pomysł świetny, no ale Tobie Kochana kreatywności nie brakuje :)) Zachwycasz za każdym razem :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko moja artystyczna dusza nie pozwala mi usiedzieć w miejscu i mną miota tu i tam . Bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  2. Ekstra praca! bardzo lubię koperty jako bazy ;) to szeleszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa uznania 😊 Takie inne zastosowanie papieru do codziennego użytku daje dużo frajdy .

      Usuń