sobota, 16 lutego 2019

Album z wykorzystaniem kart do journalingu


Za miesiąc minie roczek kiedy zaczęłam się bawić w scrap . Powiem szczerze , że bardzo lubię to zajęcie. Daje mi mnóstwo satysfakcji i radości .

Ostatnio się skoncentrowałam na kartkach i dawno nie robiłam albumu , a do tego  naszło mnie  na niebieski kolorek .

Bazę do albumów zawsze robię sama , i kiedy wykonałam tę do albumu mój mąż stwierdził, że powinnam zacząć robić portfele i nie jest to głupia myśl. 
Chyba to wykorzystam przy kolejnym projekcie i pomyślę jak to można byłoby fajnie połączyć, a że zbliża się impreza rocznicowa naszych przyjaciół , więc taki portfelik z pewną zawartością im się z pewnością przyda ....

Ale, ale....wracając do mojego romantycznego albumu. 

Nie jest zbyt duży, ma wymiary 13/13 , więc zmieści zdjęcia 12/9 , choć konkretnie na wklejenie takowych zostawiłam tylko dwie strony, co nie znaczy, że w pozostałe zakamarki nie można jeszcze jakichś włożyć. 
Zaraz sami to ocenicie. 

Do ozdobienia środkowych kartek wykorzystałam piękną niebieską kolekcję z  Papierowego  Potwora , a zewnętrzne strony to cudne kwiatuszki z  LemonCraft. 

Ci, którzy mnie znają już wiedzą, że nie potrafię się ograniczać w ilości zdjęć - 
-cóż, lubię to i już :) 

Życzę przyjemnego oglądania ....



















Ta dodatkowa klapka jest oczywiście chowana 
i zamyka się na skrzętnie ukryty magnesik 













Pracę zgłaszam do wyzwania na blogu Tworzę w jednym kolorze 
NIEBIESKI 




6 komentarzy:

  1. Piękna praca, lubię kor niebieski, a u ciebie jest tak delikatnie i subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny album. Gratuluję Ci talentu!!!

    OdpowiedzUsuń