niedziela, 23 czerwca 2019

Truskawki ze śmietaną w ceramicznym wydaniu


Uwielbiam truskawki ze śmietaną. 
Teraz, kiedy jest ich pod dostatkiem jem  rano , w południe i na wieczór. Pamiętam, kiedy byłam w ciąży z moją córcią miałam totalnego fizia na ich punkcie - do tego stopnia , że musiałam rozmrażać na kaloryferze , bo nie mogłam się doczekać kiedy już będą nadawały się do jedzenia.

Ta praca to ostatni , rozpoczęty w listopadzie 2018 r., etap mojej przygody pt. CERAMIKA . Trochę musiałam czekać , aby jej wygląd przypominał truskawki ze śmietaną , ale warto było, bo moim zdaniem wyszło fantastycznie.

Teraz mam dwa miesiące wakacji i już nabieram ochoty na kolejne zajęcia , bo pojawią się nowe wyzwania - na przykład tkactwo czy filcowanie.... 
Już przebieram rączkami i nóżkami co też wykombinuje mój mózg kiedy będzie miał okazję poczuć coś nowego.

Póki co - pooglądajcie sobie tę truskawkową misę 













11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście robi wrażenie, warto było czekać. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama również lubię truskawki ze śmietaną. Smuci mnie jednak fakt, ze sezon truskawkowy trwa tak krotko bo truskawki mogłabym jeść przez cały rok. No niby możńa kupić je również zima, ale to już nie ten smak co tradycyjnych polskich truskawek.

    Misa jest piękna i bardzo chętnie postawiłabym ją w swoim salonie, szczególnie,że w ostatnim czasie wprowadziłam do niego sporo pastelowych akcentów. Takich jak róż, cytryna czy odrobina mięty.

    Bardzo chciałabym poza tym nauczyć się samodzielnie tworzyć takie ceramiczne cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata , poszukaj w swoim miejscu zamieszkania zajęć z ceramiki . Na pewno gdzieś są. To jest cudowna współpraca -Ty i glina, A potem zabawa z kolorami , niesamowite uczucia . Dziękuję za mile słowa i pozdrawiam .

      Usuń
  3. Kasia, serio jak truskawki że że śmietaną! Wspaniały! Masz do tego dryg jak bum cyk cyk 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Doni, jak będziesz miała okazję to sama spróbuj, to jest cudna zabawa, fascynacja, jak podróż w nieznane, odkrywanie czegoś, czego nie widać gołym okiem :)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę i polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń