niedziela, 21 lipca 2019

Miłość matki


Miłość matki to bezcenny dar , którym każdy z nas powinien być otoczony bez względu na wiek .Ja bez mojej mamy nie mogę żyć, oddychać , funkcjonować - codziennie muszę mieć z nią kontakt , choć na chwilę  . W jej ramionach zawsze czuję się bezpieczna i nie wyobrażam sobie , a nawet nie chcę sobie wyobrażać kiedy mi jej zabraknie. Nie potrzebuję również jednego dnia w roku , żeby w wyjątkowy sposób okazywać jej swoją miłość - ONA dla mnie jest zawsze .....

Działa ta miłość również w drugą stronę, bo sama jestem mamą. Mam dwójkę wspaniałych dzieciaków, które kochają i nadają mojemu życiu sens , dodają mi sił, aby trwać , kiedy coś się burzy - bo jest dla kogo żyć ... 

Relacja MAMA - CÓRKA - MAMA .... cudowne i niepowtarzalne 

Gdy szczęśliwy mąż i żona 
widzą dziecko, co wydali na świat,
jakże ich cieszy owoc łona , 
miłości plon, miłości dar .
Potomstwo darem od Jehowy;
On życie dał, miłości wzorem jest.
Poucza ojców oraz matki, 
jak mądrze synów i córek strzec ...

To jest fragment jednej z piękniejszych pieśni na temat rodzicielstwa 

A jak to wygląda u Was ? 

Teraz kilka słów na temat tej pracy. Na wspaniałej grupie  Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską - już o niej Wam wspominałam przy okazji warsztatów  - powstało wyzwanie 10-dniowe . Wcześniej Karolina wysyłała KIT - y do tych projektów , ja niestety ich nie zamówiłam , więc postanowiłam pobawić się tym co mam. Nie biorę udziału w tym wyzwaniu , bo brak mi czasu, ale zabawa i wiedza to bezcenny dar .

I tak powstała taka oto karteczka podczas pierwszego live'u ...












4 komentarze: