sobota, 14 września 2019

Kartka tagowa w stylu vintage


Przyszedł czas na trzecią i ostatnią tagową kartkę w zabawie o której pisałam tutaj .

Ta lekcja polegała na wykorzystaniu swojego pierwotnie wybranego koloru ( u mnie był to róż ) w różnych jego odcieniach . Można było wykorzystać ten sam motyw ( u mnie pismo ) na innych odcieniach - w tym temacie była pełna dowolność :)


Choć była to zabawa, to jednak moje karteczki mają swoje przeznaczenie , a tę postanowiłam zrobić w moim ulubionym stylu vintage 

Jak widzicie postarałam się zastosować do wszystkich trzech lekcji i cieszę się , że miałam udział w tej dużej dawce wiedzy. Czekam na kolejne lekcje do odrobienia , a póki co mamy małe wyzwanie - jak będę miała chwilę i pomysł to się za nie wezmę 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz